Izabella Nyquist

FREDAG NIONDE OKTOBER

Publicerad 2015-10-09 16:25:00 i LIVET SOM IZABELLA,

Äntligen fredag, hur skönt. Äntligen lite sovmornar! 
Har nyligen kommit hem från Karlskoga. Har varit där med mamma o pappa, flängt runt lite där. 
 
Resten av dagen ska jag väl ägna mig åt att städa o rensa. Har äntligen fått in alla mina kläder i spegelgarderoben, rensade nog bort hälften av alla kläder jag hade. 
Nu återstår ju dock att göra sig av med det som blev över. Även åka till återvinningen o slänga lite. Få ner massa i källaren o så vidare. Känns som jag har grejer överallt just nu, vet inte vart jag ska göra av allt ens. 
Förhoppningsvis har jag iaf fått lite ordning när Patrik kommer på söndag! 
Hörs senare 😘
 
Pusss
 
 Dagens lunch, Club toast på Som Hemma 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Izabella

Izabella, 23 år, Degerfors. Bloggar om dt som passerar mitt liv och dt som korsar mina tankar :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela