Izabella Nyquist

GODKVÄLL TORSDAG

Publicerad 2015-10-15 20:56:26 i LIVET SOM IZABELLA,

Heej,
Har precis landat i soffan framför tvn med Elsa i knät. Väntar på att Patrik ska komma hem nångång, Han har varit i stugan hela dagen så han inte träffat honom sen jag åkte till jobbet imorse.
Har varit igång hela dagen idag. Slutade 14;40 o då åkte jag direkt till min frisör o bokade tid för klippning, färgning och slingning. Så nu äre bestämt att jag lämnar det röda, dock om några veckor. 
Väl hemma blev det bakning då jag har fikat på jobbet imorgon. Gjorde nån browniekaka, den blev dock lite väl kladdig i mitten. Men det ska nog gå branändå haha. 
Sen har jag även städat o tvättat resten av dagen. Så nu är hemmet städat, jag har duschat o är färdig för natten, nu fattas bara min andra hälft. För övrigt har vi våran 16månadersdag idag ❤
 
Pusss
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Izabella

Izabella, 23 år, Degerfors. Bloggar om dt som passerar mitt liv och dt som korsar mina tankar :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela