Izabella Nyquist

LÖRDAG TIONDE OKTOBER

Publicerad 2015-10-10 13:11:00 i LIVET SOM IZABELLA,

Heej underbara lördag!
Vilken tråkig dag det är idag, alldeles grått o fult. 
Idag började jag dagen med en skön sovmorgon. Sen upp o iväg till återvinningen, slängde massa skräp som bara stått o tagit plats. Sen har jag vart nere i källaren med massa annat som bara har stått o tagit ännu mer plats. Mamma tog med sig alla säckar/påsar hem med kläderna jag rensade bort. Så nu känns det faktiskt mycket bättre. 
 
Nu sitter jag i soffan o småtittar på tv, har precis ätit frukost/lunch. Snart tänkte jag ta tag i resten här hemma. Vill ha undanplockat o ordning på så mycket som möjligt av mina egna saker imorgon när min bättre hälft flyttar hit! 😍
 
Pusss
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Izabella

Izabella, 23 år, Degerfors. Bloggar om dt som passerar mitt liv och dt som korsar mina tankar :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela