Izabella Nyquist

LÖRDAG TJUGOFJÄRDE OKTOBER

Publicerad 2015-10-24 18:47:00 i LIVET SOM IZABELLA ,

Heej lördag!
Står i köket o lagar mat för tillfället. Har precis slängt in potatisen i ugnen o strax ska jag börja med lövbiffen. Är riktigt hungrig så ska bli mycket gott med lite mat. 
 
Idag har jag varit på Cosmopharma visning typ i vallakyrkan. Blev lite smått o gott därifrån o sen en liten beställning. Så kul med lite nytt. 
 
Ikväll har jag snabbstädat lite och nyss kom Patrik hem från Nykroppa. Så nu blir det god mat o sen massa mys. I morgon blire en dag i Örebro med massa shopping! 
 
Pusss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Izabella

Izabella, 23 år, Degerfors. Bloggar om dt som passerar mitt liv och dt som korsar mina tankar :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela