Izabella Nyquist

NY HÅRFÄRG?

Publicerad 2015-10-14 17:02:00 i LIVET SOM IZABELLA,

Är lite i valet och kvalet, eller vad man säger. Funderar starkt på att lämna mitt röda hår efter 4 år. Råkade ju göra det av misstag i början på året, men då färgade jag ju snabbt tillbaka. 
Nu har jag dock tröttnat lite på att underhålla färgen så mycket. Är ju så mycket jobb för att håret hela tiden ska ha en fin färg o allt det där. 
Så nu överväger jag iaf att bli brunett typ. Funderar på typ nån slags brun nyans med kanske ljusa slingor. 
Men är ändå så rädd för att jag kommer ångra mig o inte trivas i nån annan färg. Ska iaf fundera o fundera lite, men kommer nog att sluta med ett byta hårfärg. Känner att det är dsags för en förändring. 
 
Att vara eller inte vara rödtott? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Izabella

Izabella, 23 år, Degerfors. Bloggar om dt som passerar mitt liv och dt som korsar mina tankar :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela