Izabella Nyquist

ONSDAG FJORTONDE OKTOBER

Publicerad 2015-10-14 14:48:00 i LIVET SOM IZABELLA,

Ännu en jobbdag över. Veckorna går så sjukt fort, hinner knappt med. 
Igår va jag ju så sjukt trött. Låg i sängen nästan hela dagen. Sov en timme under kvällen, sen gjorde jag inget mer. 
 
Idag slutade jag 13:30, så skönt stt sluta lite tidigare ibland. Har än sålänge inte gjort nånting. Om det inte bli så mycket mer idag har jag svårt stt tänka mig. Känner för en mysdag idag, bara ligga i sängen o mya eller ligga i soffan o kolla på film. Är så sugen på att skaffa en tv in till sovrummet. Saknar verkligen att kunna ligga i sängen o kolla på film. Vi har ju dock inte så mycket plats där så vi får väl se hur vi löser det. 
Hörs senare! 
 
Pusss
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Izabella

Izabella, 23 år, Degerfors. Bloggar om dt som passerar mitt liv och dt som korsar mina tankar :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela