Izabella Nyquist

SÖNDAG ARTONDE OKTOBER

Publicerad 2015-10-18 19:11:01 i

Godkväll söndag!
Har precis slagit med ner i soffan efter en dusch och lite småstädning här hemma. Patrik är o tränar så då kan jag lika gärna passa på att städa upp lite så vi håller efter. Är så mysigt att man kan tända massa ljus hemma nu när det är höst o mörkt. 

Idag har vi inte gjort så mycket. Vi hade sovmorgon o sen myste vi mest fram till kl 13 typ. Då tog vi en sväng till mormor och morfar. 
Mycket mer än så har vi inte haft för oss idag. 

Nu ska jag mysa lite framför  Lilla kycklingen tvn o vänta på att Patrik kommer hem. Resten av kvällen ska vi bara mysa o sen blire en hyfsat tidigt kväll eftersom måndagen närmar sig med stormsteg. Så tråkigt. 

Pusss

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Izabella

Izabella, 23 år, Degerfors. Bloggar om dt som passerar mitt liv och dt som korsar mina tankar :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela