Izabella Nyquist

SÖNDAG TJUGOFEMTE OKTOBER

Publicerad 2015-10-25 19:22:16 i

Så va det söndag igen!
Idag har Patrik och jag varit i Örebro med mamma och pappa. Blev först frukost på Ikea o sen lite shopping där. En tur till rusta oxå eftersom det va dags för en ny julgran i år, en vit blev det i år. 
Efter det åkte vi till Marieberg där det va meningen att jag skulle köpa nya kläder till kryssningen. Är så besviken, hittade ingenting! Blir tvungen att åka in till Karlskoga nån dag i veckan o se om jag hittar nånting där, vill verkligen ha nånting nytt. 

Nu myser jag o min man i soffan framför en Jönssonliganfilm o äter nybakade scones. 
Ikväll ska vi bara mysa, sen blire nog en ganska tidigt kväll. Känns så otroligt bra att det är kort vecka denna vecka. Jobbar måndag, tisdag och onsdag o sen ledig torsdag och fredag. På fredag äre äntligen dags för den efterlängtade kryssningen. Ska bli så kul!
Vet inte om jag har nämt det men vi ska faktiskt på två kryssningar. Den på torsdag och sen blir det faktiskt en till två veckor senare. Just efter att vi hade bokat den första kryssningen så blev det bestämt att vi ska på kryssning med jobbet oxå. Så har två kryssningar med två veckors mellan rum att se fram emot! 😊

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Izabella

Izabella, 23 år, Degerfors. Bloggar om dt som passerar mitt liv och dt som korsar mina tankar :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela