Izabella Nyquist

TISDAG TRETTONDE OKTOBER

Publicerad 2015-10-13 14:37:01 i LIVET SOM IZABELLA,

Äntligen är veckans värsta jobbdag över! Är så trött att jag skulle kunna sova i tre dygn. Ligger i sängen o vilar medans Patrik står i köket o lagar mat. Andra dagen som sambo och jag kan inte va mer än nöjd. 
 
Idag ska vi nog inte göra så mycket. Har ingenting på schemat iaf, känns skönt faktiskt. Plocka lite o få ordning här hemma. Tillslut ska vi nog få ordning på allt. 
Vill så gärna åka till ikea, men det får dock vänta tills lönen har kommit. Måste köpa lite grejer så att vi kan göra iordning garderoben. Är ju tänkt att vi ska göra iordning den till nåt slags kontor.
Vill även handla lite nya kläder tills kryssningen. Vet inte varför, men jag längtar så sjukt mycket tills den. Har faktiskt aldrig sett fram mot en kryssning så här mycket förut haha.
 
Men nu ska jag iaf forsätta vila lite innan maten.
 
Pusss
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Izabella

Izabella, 23 år, Degerfors. Bloggar om dt som passerar mitt liv och dt som korsar mina tankar :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela